سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نشانه های ظهور
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  پیوند دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 4
کل بازدید : 13215
کل یادداشتها ها : 4

نوشته شده در تاریخ 96/2/24 ساعت 4:0 ع توسط یاسر محمدی


این دسته از دوربین‌ها ی مدار بسته برای محیط‌های خارجی طراحی شده‌اند. قاب ضد آب این دوربین‌ها قادر می‌سازد تا در محیط‌های بیرونی و با شرایط جوی بد به راحتی کار کنند. همچنین همه? این دوربین‌ها قابلیت دید در شب (بااستفاده از مادون قرمز) دارند و می‌توانند در شرایط نوری بسیار تاریک به راحتی تصویر برداری کنند.

با استفاده از دوربین‌های دید در شب می‌توان در تاریکی شب یک شخص را از فاصله 183 متری مشاهده کرد دوربین‌های دید در شب با توجه به تکنولوژی به کار رفته در آن به دو روش عمل می‌کنند. 1 - آشکارسازی تصویر در قسمت پایینی طیف نوری مادون قرمز نور کمی وجود دارد که جمع شده و طوری تقویت می‌شوند که ما بتوانیم آن را مشاهده کنیم. 2 - تصویربرداری حرارتی در این نوع طیف نوری مادون قرمز در قسمت بالایی جمع‌آوری شده و طیف نور به صورت نور منعکمس نشده بلکه به صورت گرما منتشر می‌شود. اجسام گرم این نور را به اجسام سردتر مثل میز یا یک ساختمان متصاعد می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت این دوربین‌ها کامل‌ترین نوع دوربین مدار بسته رنگی که دستگاه کنترلرو کیبورد خاص خود را دارد می‌باشند، گردان است و لنز زوم دارد، می‌تواند شدت نوررا تنظیم کند. دورو نزدیک شدن تصاویر را در آن می‌توان کنترل نمود روی سقف نصب می‌شود و تمامی برنامه‌ریزی‌ها و فرامین لازم از طریق کیبورد کوچک و خاص آن قابل اعمال است.

هر تصویر را می‌توان مجموعه‌ای از نقاط نا پیوسته فرض کرد که در کنار هم قرار می‌گیرند و مجموعاً یک تصویر را می‌سازند هر کدام از این نقاط در هر لحظه می‌توانند خصوصیات متفاوتی داشته باشند. می‌توان مسیری خاص برای دوربین تعریف کرد و دوربین را برنامه‌ریزی کرد تا در هر شرایط زمانی مختلف مسیر و یا نقاط خاصی را تصویر برداری کند.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ